Stichting SEN is ontstaan door een klein groepje enthousiaste vrijwilligers die vinden dat Nieuw-Lekkerland wel wat meer leuke evenementen mag krijgen.

Het idee is ontstaan om een winterfair te organiseren om mensen weer meer bij elkaar te brengen, ongeacht leeftijd, cultuur of geloofsovertuiging. En december is daar dé perfecte maand voor. Iedereen mag zich welkom voelen.

Veel evenementen in Nieuw-Lekkerland komen voort vanuit een specifiek iets zoals de voetbal, kerk of middenstand waar vaak niet iedereen zich door geroepen voelt. Wij zijn neutraal en hopen hiermee íedereen aan te spreken.
Dus, voel je welkom!

Wil je graag meehelpen en deel uit maken van de organisatie bij bijv de decoratiegroep of helpen met op en afbouwen? Meld je dan gelijk aan als vrijwilliger 😉

Namens de medewerkers van de stichting:
Linda, Arne, Simone en Jerry

v.l.n.r. Simone, Jerry, Linda en Arne