In 2023 is de Stichting Evenementen Nieuw-Lekkerland voornemens om in ieder geval twee nieuwe evenementen te organiseren:

• Tropical Summerfair op 26 augustus
  • Winterfair op 15 december

Wij zijn ontzettend blij met de sponsoring door de lokale ondernemers. Zij helpen onder andere met het mogelijk maken van onze evenementen. Er zijn al verschillende ondernemers voor gegaan. Wil je ook je bedrijf onder de aandacht brengen bij de Lekkerlandse bevolking? Dat is mogelijk:

Wat kun je zoal verwachten?

Op al onze evenementen hebben we een aantal (voornamelijk lokale) middenstanders bereid gevonden om op de fair een kraam te vullen. Het aanbod is zeer divers, van houten speelgoed, boeken en bloemen tot woonaccessoires, verzorgingsproducten en meer. Daarnaast hebben we een aanbod van zowel zoete als hartige lekkernijen.

Wat hebben wij nog nodig?

Op dit moment bestaan onze inkomsten uit de verhuur van de kramen. Daarmee worden helaas niet de kosten gedekt en hopen wij dat de lokale ondernemers onze evenementen willen steunen door middel van sponsoring. De eerste editie in 2022 heeft ongeveer 1500 bezoekers gehad, een mooie mogelijkheid om je bedrijf onder de aandacht te brengen. Je kunt ons helpen met de volgende sponsorpakketten:

Brons: €100,-

Vermelding op sponsoroverzicht (Facebook), website en sponsorboom (wall).

Zilver: €250,-

Goud: €500,-

Vermelding op sponsoroverzicht (Facebook), website, sponsorboom (wall) en reclame uitingen. Mogelijkheid tot het ophangen van reclame banner tijdens de fair.

Platina: €- n.o.t.k.

A5 formaat uiting, verspreid via onze kanalen (ingezonden stuk met foto).

Het is uiteraard ook mogelijk om meerdere evenementen in een jaar te sponsoren, Neem dan contact met ons op.

Mogen we (weer) rekenen op jullie steun?